16 Mart 2013 Cumartesi


MODA
Sonbahar kış 2012 Haute Couture koleksiyonlarından top 9
Haute couture anlam olarak, sipariş üzerine özel olarak yapılan raflardan satın alınamayan kıyafetler demek. Herhangi bir satış kaygısı olmadığından dolayı, bu tür kıyafetlerde sınır yok.




Pullar, danteller, dekolteler, detaylar iş haute couture'e geldi mi hep maksimumda. Ben de bugün önümüzdeki sonbahar dönemine ait haute couture kıyafetlerini bir bir inceleyip, beni en çok etkileyen ilk 10'luyu seçtim. "Bu elbise de giyilir mi, hiç kullanışlı değil, yerlerde sürünüyor" falan filan demeden, dış etkenleri bir kenara bırakıp bir prensesmişim de dünya etrafımda dönüyormuş gibi sadece elbiselerin büyüsüne bıraktım kendimi. Bakalım bu elbiselerden kaç tanesini ve hangilerini önümüzdeki dönem kırmızı halıda göreceğiz...



Zuhair Murad
Zuhair Murad, haute couture'de en sevdiğim isimlerden biri. O yüzden başlangıcı onunla yapalım. Bu zarif mi zarif siyah dantellerle süslü elbisenin görünümüne ve vücudu saran formuna aşık oldum. Tüylerle vurgulanmış kuyruk kısmı ise son vurucu darbeyi yaptı kalbime.

modablackk.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder